Söndagslyx

Igår gick jag ut med en rastlös kille i regnet för att komma utanför hemmets dörrar. Aston tyckte att det var ungefär världens sämsta idé så efter tio minuter var vi inne igen...
 
Så nu har vi ställt om klockan till vintertid, men ännu lyser vintern med sin frånvaro. De senaste dagarna har varit väldigt milda med temperaturer omkring 15 grader. I slutet på oktober, helt galet ju! Jag hade ställt in mig på en tidig morgon imorse men Aston chockade oss med att sova en timme längre än vanligt (alltså två timmar längre räknat i sommartid!). Dessutom förhandlade jag till mig ännu längre sovmorgon med Andreas genom att gå upp och byta en bajsblöja. Det var det värt, haha. En småbarnsmammas glamourliv.
 
Efter ha slappat hemma hela förmiddagen och halva eftermiddagen så tog vi oss i kragen och promenerade ner till stan. Där bestämde vi oss spontant för att gå och ta ett glas vin innan vi begav oss hemåt igen för att äta middag, och åh så gott det var! Söndagslyx om något. Även Aston fick en rolig stund i den lilla lekhörnan på hotell Scandic Anglais. Win, win!
1 Cuison:

skriven

Åh mysigt! Betydligt modigare än oss som stannar hemma såfort det småduggar lite. :)

2 Karin O:

skriven

Verkar vara en varm oktober månad hemma i Sverige också. Har också lite svårt att ställa om till nya tiden, är ju van att räkna att ni ligger sex timmar efter:)
Så söta bilder!

3 Pernilla:

skriven

Ja, visst har vi haft tur med vädret både sommar och höst. Älskar dessa "varma" höstdagar.

Jag älskar förresten Anglais. Där har jag spenderat många fredagskvällar innan Astrid kom ;-)

Svar: Samma här! Det får hösten att kännas liiite bättre, även om jag tycker bättre om vintern med massor av snö!! Anglais är supermysigt tycker jag :-)
Sandra

4 Amanda:

skriven

Vilken fin overall han har! Har jag missat var den kommer i från eller du har kanske inte nämnt det?:-)
Kram!

Svar: Det har jag nog inte nämnt :-) Det är en regn/vindoverall som jag snubblade över på rea på Lindex för 150 kr! Kram!
Sandra

5 Mamma till William och Wilma:

skriven

Så söta bilder på din lilla goding :)

Svar: Tack! :) Kram!
Sandra

Kommentera här: