I ett hav av gula löv

 
Jag erkänner. Jag börjar vika mig och kan säga att just nu gillar jag hösten. Träden sprakar i vackra färger, luften är klar och än så länge är det inte för kallt. Dessa härliga höstdagar vill man bara spara i en liten ask till november när det är ännu kyligare och mörkare ute...
 
Idag när lilla familjen var ute på promenad fick Aston sätta sig bland en massa fallna löv för första gången i sitt tio månader långa liv. Vilken glädje som lyste i hans ögon där han kröp omkring i lövhavet och plockade löv efter löv. Vilken glädje jag kände i mitt mammahjärta. Ja, nu gillar jag hösten.
1 Thilde:

skriven

Vilka sanslöst härliga fina bilder! Jag tycker hösten är supermysig med alla färger och levande ljus ^^

Sv;Visst är det så, det får ta sin lilla tid för oss alla att hitta in i våra nya roller :) tack så mycket! Kram :)

Svar: Tack! :) Ja hösten ÄR mysig, men jag är en sommar- och soldyrkare så jag blir alltid lite bitter när sommaren tar slut... Sen påminns jag om hur mysig hösten är när de här underbara dagarna kommer! :)
Kram
Sandra

2 Cuison:

skriven

Hur fina bilder som helst! Har tänkt att jag också ska ut och fotta dottern i löven men det är mycket snack och liten verkstad här hemma just nu.

Svar: Tack! Känner igen det, det blir lätt så. Jag ger dig en liten spark i baken ;-) Tänk att snart är ju alla löv bruna och trista...
Sandra

3 Erika:

skriven

Så fina bilder!

Svar: Tack! :-) Kram
Sandra

4 Sara - lifeinsingapore:

skriven

dessa bilder alltså!!!! Helt magiska!

Svar: Åh, tack!! Vad glad jag blir av att höra att du tycker det! :-) Kram!
Sandra

5 Karin O:

skriven

Underbara bilder!!!

Svar: Tack Karin!! :-)
Sandra

6 Kristin Nygren:

skriven

Fantastiska bilder!

Svar: Tack snälla du! :-)
Sandra

7 Denise - Mamma till Noah!:

skriven

Såå otroligt fina bilder!

Kommentera här: