För ett år sedan

 
Den 24 oktober 2012, för exakt ett år sedan, tog jag dessa bilder när jag och magen gick in i vecka 38. Då hade jag precis gått på semester/mammaledighet och längtan efter lille bebisen enorm. Vi fick ju dock fortsätta vänta ett tag till, eftersom jag gick 15 dagar över tiden. Tänk att det var vår Aston som låg där inne och sparkade. Om dryga en månad blir han ett helt år, det är ofattbart!
 
Vad jag kan sakna magen idag. Jag ångrar att jag inte tog fler såna här bilder, de flesta bilderna jag har är bara dåliga mobil-spegelbilder, men jag är samtidigt tacksam för att jag åtminstone tog några. Min graviditet var i stort sett helt komplikationsfri och jag hoppas att jag en dag får bära ett nytt litet liv till världen. Men det får nog allt dröja ett tag till dess ;-)
1 Amanda:

skriven

Åh, jag ångrar också att jag inte tog så många bilder på magen! Precis som du säger blev det mest dåliga mobilbilder.. Kram!!

2 Andrea Grünenfelder:

skriven

Fin mage! Jag med ångrar att jag inte tog fler gravidbilder..

3 Cuison:

skriven

Åh, ibland kan jag sitta och bara glo på mina magbilder från när jag var gravid.. och jag sitter och längtar tillbaka så att jag nästan blir tokig. Men, så kommer jag ihåg hur illa jag mådde och då ångrar jag mig kvickt. ;)

Svar: Haha. Jag slapp ju allt med illamående, foglossning och gud vet alla krämpor man kan få... Lite lätt halsbränna och att vara tungandad mot slutet kändes liksom "helt okej" då ;-)
Sandra

4 Lisa:

skriven

Åh så fina bilder! Jag önskar med att jag tagit fler bilder <3

5 Sara - lifeinsingapore:

skriven

Åh så fina!!! Det var verkligen en speciell tid, att gå och vänta på liten. Jag saknar inte alls min mage, men kan sakna "magin" lite.

6 Karin O:

skriven

Samma vecka som jag:) Hoppas dock INTE på att gå över tiden, min bebbe känns verkligen färdigbakt och det känns som han är på väg ut nu i dagarna men man vet ju aldrig, troligtvis får man gå över ändå;)

7 Karin O:

skriven

Samma vecka som jag:) Hoppas dock INTE på att gå över tiden, min bebbe känns verkligen färdigbakt och det känns som han är på väg ut nu i dagarna men man vet ju aldrig, troligtvis får man gå över ändå;)

Svar: Håller alla tummar för att du slipper gå över tiden, det tär så på en psykiskt att bara gå och längta och vänta och känna efter... För att inte tala om alla välmenande frågor som kan göra en tokig ;) Men nu är det nära! Så spännande!!
Sandra

Kommentera här: