"Önskelista"

Mössa från Reima, tröjor och skjortor från Zara, H&M och Tommy Hilfiger, byxor från H&M, jacka från Zara
 
Sångpåse från Oskar & Ellen, träleksaker från Brio, Kids Concept, JaBaDaBaDo och Sebra, gåbil från BobbyCar, aktivitetsleksaker från BR leksaker
 
Det är en liten vecka kvar tills vår lilla prins fyller ett år! Det här med önskelistor tycker jag är otroligt svårt, oavsett om det är till mig själv eller som i det här fallet till vår soon-to-be ettåring. Bildcollagen här ovan är mest tänkt som inspiration och med kläder och leksaker som jag tror skulle gå hem hos Aston.
 
Kläder behövs alltid och eftersom de flesta kläder börjar bli urvuxna så behöver vi nytt av det mesta i storlek 80. Vad gäller leksaker så har Aston faktiskt väldigt lite leksaker så även där är det "fritt fram". Åldersanpassade aktivitetsleksaker/lek-och-lär, träleksaker från Brio och gåbil/Bobbycar är några leksaker som vore uppskattade. Personligen föredrar jag vackra träleksaker framför de i plast medan Aston nog gillar sådana som låter och blinkar mest ;-)
1 Karin:

skriven

Åh så mkt fint:)

2 Cuison:

skriven

Vilken fin önskelista! Ångrar skarpt att jag inte också gjorde en önskelista till min dotter när hon fyllde ett. Vi fick så mycket grejer som vi redan har.. så en önskelista blir det definitivt nästa år. :) Grattis i förskott till Aston!

3 Thilde:

skriven

Ooh typ samma smak som jag känns de som haha!

Svar: Bra smak! ;-)
Sandra

Kommentera här: