Fredag!

Någon spanar in leksaker till önskelistan inför ettårsdagen ;-)
 
Äntligen fredag! Eller äntligen och äntligen, den här veckan har såklart gått lika fort som alla andra veckor. Nu känns det verkligen att det är höst ute, även om temperaturen fortfarande ligger omkring tio grader så är det nu mörkt och "burrigt" ute. Men nu är det inte långt kvar tills december är här, årets mysigaste månad om ni frågar mig!
 
På tal om den kommande ettårsdagen så måste vi verkligen ta tag i planeringen nu. I helgen ska vi se till att få ut inbjudningar och börja planera. Det är förjössenamn bara tre veckor kvar! Jag är lite av en tidsoptimist och är alltid ute i sista stund med allt. Vilken tur att jag jobbar bäst under stress!
1 Blöjbudet:

skriven

Blöjor,barnmat,välling mm med hemleverans direkt hem till dörren över hela Sverige.

NU ÄVEN MED BYXBLÖJOR

www.blojbudet.se

2 Cuison:

skriven

Åh, vad kul att han snart fyller ett! Han börjar bli så himla stor! Och jag hade ett ettårskalas för 50 pers och lyckades få ihop allt på en vecka ;)

Svar: Skönt att höra! Känner jag mig själv rätt så kommer jag stressa ihop allt de sista dagarna. Så gjorde jag åtminstone till dopet ;)
Sandra

3 Camilla :

skriven

Vad spännande med 1-årskalas :) Du vet väl att jag har en ny matbild-tävling på min matblogg? Så skynda dig in och tävla om produkter värda över 1000 kr om du inte redan gjort det :)

Kommentera här: