En kväll utan barn

Förrätt: Kalixlöjrom med mandelpotatisterrin, citron och syltad rödlök. Nam nam!
 
Igår, lördag, släpade jag mig upp efter en sisådär 2-3 timmars sömn. Jag kom i säng sent och Aston som vanligtvis sover hela natten började hålla låda klockan 04. Gäsp. Men efter lite förmiddagsträning var jag på gång och hade en barnfri kväll att se fram emot.
 
A hade fått biljetter till musikalen Rock of Ages så vi lämnade alltså Aston till barnvakt för andra gången sedan han föddes för snart ett år sedan och begav oss ut för en kväll på tu man hand. Innan musikalen gick vi till restaurangen Strandvägen 1 och åt en god middag, kvällens höjdpunkt skulle jag nog säga. Förrätten ser ni här ovan och till huvudrätt blev det en enkel köttbit med tryffelsmör och pommes.
 
Att få komma ut lite själva tillsammans var absolut välbehövligt och någonting vi borde göra oftare. Det får nog bli en biodejt snart!
1 Amanda:

skriven

Åh så härligt!!:-)

2 Thilde:

skriven

Åh vad mysigt!! Känner samma, man får inte glömma att ha egenkvällar ibland och va ett par och inte bara föräldrar :)

3 Karin:

skriven

muums!

Kommentera här: