Alla pappors dag

 
Idag har det alltså varit fars dag. Har ni firat era pappor och era barns pappor idag?
 
Jag själv fick ingenting på min allra första mors dag (inte ens ett litet grattis!) så jag hade tänkt strunta i att göra någonting för A. Men när det kommer till kritan så tycker jag ändå att sånt är roligt och det är klart att Aston vill ge någonting till sin underbara pappa. Jag lät Aston få kladda lite med fingerfärg på ett papper (och lite i munnen, hade han inte blivit så ledsen så hade jag tagit en bild, hehe...) och så fick han ett duschskum från Rituals. Någonting litet, jag tror att det var uppskattat.
 
Sänder även en extra tanke till min egen pappa i himlen idag ♥
 
1 Sara - lifeinsingapore:

skriven

Jag var oxå besviken över uppvaktningen på mors dag i år. Så jag visade M hur det bör gå till :-)

Oxå pratade jag länge länge med min egen pappa. Jag har tur som fortfarande har honom här!

Svar: Det var rätt tänkt! Jag hoppas att A också tog åt sig, någon liten uppskattning vill man ju få ;-)
Sandra

2 Maria:

skriven

vilka härliga bilder på dina fina killar :)

sv; ja precis har också velat ha just en glöggryta :)

3 Amanda:

skriven

Ibland får man allt visa hur det ska gå till, hihi!:-)
Kram

4 Cuison:

skriven

Vad fint Aston gjort! Antar att pappsen vart riktigt glad.. :)

5 Cuison:

skriven

Vad fint Aston gjort! Antar att pappsen vart riktigt glad.. :)

6 Jeanette:

skriven

Så fina bilder! Då får vi hoppas att du blir firad lite bättre nästa morsdag. Alltid kul med något även om det inte behöver bli värsta grejen!

Ja, den lyser verklige upp! :)

7 Karin:

skriven

Vad gulligt:)

8 Kristin / Onlyfemale.se:

skriven

Vilka härliga bilder!
Jag brukar inte heller bli firad speciellt mycket på de dagarna, jag tycker att dte är lite väl mycket "business" bakom dessa dagar men som sgat, det är ju självklart roligt att bli lite extra bortskämd ibland:)

Kram

Svar: Förstår vad du menar med att det är lite mycket "business". Det är väl egentligen inget "firande" jag vill ha, men att man ger en extra tanke och visar någon form av uppskattning på den dagen tycker jag är trevligt :) För min del kan det räcka med att man bara lagar middag (det är annars alltid jag som står för matlagningen) eller kanske ger bort en liten blomma, alternativt bara ett kort.
Kram!
Sandra

Kommentera här: