Träningstorsdag

 
Hej och hå. Startade dagen med ett Strong Mama-pass på SATS, otroligt skönt. Men varför har man den där lilla djävulen på ena axeln som försöker övertala en att skippa den där träningen, när man ligger i sängen på morgonen? När man väl är på plats är det ju så härligt. Jag tror att passet var minst lika tufft för Aston, som nu har sovit i vagnen i 2,5 timme och sover ännu! Men det är bra det, han har varit lite dålig på att sova middag långa pass den senaste tiden.
 
Själv sitter jag i soffan och laddar batterierna. Ska försöka plocka i ordning lite här hemma, sedan kanske det blir en sväng ut i det gråmulna vädret också.
 
Hoppas att ni har en fin tisdag hos er!
1 Amanda:

skriven

Skönt att starta dagen med ett träningspass!!:-)

2 En flicka som är stark:

skriven

Härligt att träna :)

3 sara - lifeinshanghai:

skriven

åh vad nice!!! Men jag håler med, varför lär sig huvudet aldrig?! jag har i princip aldrg ångrat att jag gått och tränat, däremot har jag ngrat att jag inte gjort det...

4 Cuison:

skriven

Kul! Har verkligen varit så himla nyfiken på strong mama och att kunna plocka med sig ungen dit.. måste bara köpa ett satskort först. Efter sommaren. Kanske.

5 Cuison:

skriven

Kul! Har verkligen varit så himla nyfiken på strong mama och att kunna plocka med sig ungen dit.. måste bara köpa ett satskort först. Efter sommaren. Kanske.

Kommentera här: