Tjugofemåringen

 
Hoppla, här har tiden bara flugit iväg! Jag har försökt sätta mig vid datorn för att slänga in ett blogginlägg, eller två, eller tre... Men det har inte hunnits med helt enkelt. Så nu ligger jag lite på efterkälken känner jag.
 
Men om vi börjar med torsdagen... Då jag firade min tjugofemte födelsedag. Hipp, hipp hurra - eller något. Dagen startade med en härlig sovmorgon från Astons sida, han vet minsann hur man firar sin mamma. A å andra sidan glömde bort (!!!) att gratta mig, vilket han skyllde på att sovmorgonen ledde till försovning till jobbet. Nåja.
 
Till kvällen hade jag önskat mig en kväll på tu man hand med min kära sambo, så vi gick till den nyöppnade restaurangen Who is Mr French?. Att blicka ut över vattnet en ljummen sommarkväll och äta god mat med sin kära visade sig vara en riktigt bra kombination. Under tiden vi var ute och åt fick Aston vara hos sin mormor. Det är faktiskt första gången som vi lämnade bort honom några timmar och det gick naturligtvis bra, även om han somnade sent. Men det är väl sådana privilegier man får hos sin mormor antar jag ;-)

Kommentera här: