Midsommarafton 2013

 
Midsommarafton var för min del både en härlig dag, men också en dag som tynger mitt hjärta. Innan vi startade vårt midsommarfirande var vi förbi och sa hej till pappa. Det var på dagen precis fyra år sedan min pappa på ett hastigt och tragiskt sätt lämnade jordelivet. Det är, om möjligt, ännu jobbigare i år eftersom han aldrig fick träffa Aston, och Aston aldrig fick träffa sin morfar. Samtidigt minns jag alla år med honom med ett leende på läpparna.
 
Efter besöket vid graven fortsatte vi vidare hem till min moster, där vi firade midsommarafton tillsammans med min deras familj och härliga barnaskara, samt med min mamma och sambo. Det blev en mysig kväll med sill, grillat, jordgubbar och trevligt sällskap.
 
Det är även himla roligt att se hur lilla Natalie (ett år och nio månader) verkligen har fattat tycke för "Aschton", som hon säger. Efter vi hade varit där senast så hade hon pratat så mycket om honom, så till och med lillebror på tre månader fick heta Aston ett tag.
1 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

vilket härligt bildregn :)

Kommentera här: