Barnfri dag

Gårdagen genom Instagram (@frokenargin)
 
Igår hade jag en helt barnfri dag. Från Astons uppvak vid klockan tre på natten till kvällen när han skulle nattas igen så tog Andreas hand om honom. Han har aldrig haft Aston helt ensam mer än några timmar så det var allt på tiden. Dessutom fick han en inblick i hur min vardag ser ut och att uttrycket "mammaledig" ibland är lite missvisande. "Mammajobb" kunde väl vara mer passande ibland.
 
Jag höll mig alltså hemifrån hela dagen. Dagen spenderades med brorsan på stan, vi gick i butiker och njöt av det vackra vädret i Kungsträdgården. När han behövde åka hem satte jag mig i solen i en park och läste en bok och avslutningsvis träffade jag några fina vänner för middag och en drinkar. Behöver jag nämna att det var en nöjd Sandra som vaknade upp idag?
1 Maria:

skriven

nej det var dålig dag igår. kraschad dator och inget radhus :p

vad härliga dina bilder såg ut!

2 Thilde :

skriven

Underbart härligt låter det! Såna dagar behövs verkligen. Och som du säger, snarare "mammajobb"! Haha. Hur slut var den lille fadern efter sin dag? ;)

Sv; ellerhur! Så jäkla ball, stör mig på att jag inte också var där och fick det på film haha

3 Denise - Mamma till Noah!:

skriven

Så härliga bildet! skönt att få komma ut lite o göra annat än bara vara mamma:) Det behövs!

Svar: Ja men visst är det så! :)
Sandra

Kommentera här: