Två månader!

 
Idag blev mitt älskade lilla hjärta två månader! Var har dessa två månader tagit vägen egentligen? Tiden går så fort och nu får den gärna sakta ner lite så att jag hinner med. Aston utvecklas i ett rasande tempo och är mestadels glad, pratar och ler om dagarna. Och som han pratar ibland, tänk om man kunde förstå vad han försöker berätta för oss.
 
Han är så söt och go att jag ibland tror att jag ska smälla av. Inga ord kan beskriva hur mycket jag älskar min lilla kille 
1 Linda:

skriven

Grattis på 2 månaders dagen en dag i efterskott Aston! Stor kram till dig och mamma :-)

2 Lisa:

skriven

Grattis finaste Aston, du är så fin!

Jag får packa ner er i min väska sandra ;)

Svar: Aston tackar! :)
Ja du får göra det, vi är inte stora någon av oss så vi får nog plats ;)
Sandra

3 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

sötnos! vad fort tiden går :)

sv; smart present :) vi köpte fia med knuff fast prinsessversion :) verkade uppskattas

4 Camilla ♥ BF Maj:

skriven

Sicken sötnos :D

Kommentera här: