När första ljuset brinner...

 
1 december och första advent. Tänk vad fort tiden går! Idag tänds det första ljuset i adventsljusstaken och vi åker iväg till min moster för det årliga pepparkaksbaket med närmsta släkten. Så himla mysigt! Förra året när vi skulle ha varit med och bakat fick vi istället sitta på gynakuten hela dagen... Så idag blir det julmys för hela slanten!
 
Ha en mysig söndag, fina ni!
1 Kristin / Onlyfemale.se:

skriven

Åh så fint. Vad mysigt med årligt pepparkaksbak, jag planerar att ha det imorgon när jag ska vara hemma och vabba med mina små hjärtan.

Grattis till söta Aston som fyllde 1år nyligen.
kram Kristin

Svar: Ja, det är så mysigt! En rolig tradition att föra vidare :) Aston tackar!
Kram
Sandra

2 Cuison:

skriven

Fin adventsljusstake! Glad första advent till dig och din familj! :)

Svar: Tack, jag är också nöjd med den! Tack detsamma ♥
Sandra

3 Amanda:

skriven

Det lät som att dettaårets bak blev avsevärt mycket bättre än förra årets!;-) Hoppas att ni hade en mysig första advent!
kram

4 Christin:

skriven

Vilken jättefin adventsljustake! och en sån superfin blogg du har! Roligt att kika in här :)

Svar: Tack! Ljusstaken var ett panikinköp på första advent för två år sedan när typ alla adventsljusstakar var slutsålda, men så hittade jag den här godbiten på Indiska. Är så nöjd med den! Tack för de fina orden ♥
Sandra

5 Cuison:

skriven

Fin adventsljusstake! Glad första advent till dig och din familj! :)

Kommentera här: