Glad Lucia!

 
Jag och min lilla tomtenisse önskar er alla en glad Lucia idag!
 
Att ta bilderna var en liten utmaning i sig. Aston ville helst inte titta in i kameran och ville såklart  i n t e  ha på sig någon jäkla tomeluva. Det som fungerade vad om han fick äta lite satsumas samtidigt (två stycken klämde han i sig, direkt efter lunch), så ni kan ju gissa er till hur de flesta bilderna såg ut... Sista bilden är ju Aston i ett nötskal, munnen full!
 
Hemma hos den här familjen firar vi Lucia i hemmets trygga vrå. Ikväll ska A eventuellt ut och roa sig, så jag får väl se till att han ordnar en liten gottebuffé åt mig så att jag klarar mig ensam, hihi. Hoppas ni får en mysig kväll!
1 Karin:

skriven

SÅ fin:)

Svar: Tack! ♥
Sandra

2 Amanda:

skriven

Så himla fina bilder Sandra! Du kan verkligen det där med att föreviga minnen!:-)
Kram!

Svar: Tack Amanda! ♥ Kram!
Sandra

3 sara - lifeinsinapore:

skriven

Åh så fina korten blev! Du lyckades bättre än vad jag gjorde :-)

KRAM

Svar: Tack Sara! Det är sannerligen inte lätt att ta bilder på de små längre ;-) Kram!
Sandra

4 Emma - mamma till lilla Ell:

skriven

Vilken liten sötnos!

Svar: Tack! ♥
Sandra

5 snie.blogg.se:

skriven

goa foton!

Svar: Tack :) ♥
Sandra

Kommentera här: