Tungan rätt i mun

Den där tungan sticker ut ur munnen mest hela tiden ♥
 
Ja, här ekar det tomt. Jag njuter av de vackra sommardagarna istället för att sitta vid datorn, och det hoppas jag att ni också gör. Nu verkar det dock som att det väntar några dagar med sämre väder. Jag hoppas att det inte blir allt för mycket regn så att det ändå går att vara utomhus, för här hemma är det inte en lugn stund numera. Det kryps utav bara den och han försöker resa sig mot möbler och annat mest hela tiden. Att komma ut och "rasta" ungen är ett måste.
 
Imorgon väntar en dejt med min kollega S och hennes dotter som är jämngammal med Aston. Endast två dagar skiljer det mellan dem. Mycket har hänt med de små sen vi sågs senast för några månader sedan. Men först ska jag se till att få lite välbehövlig skönhetssömn! 
1 Thilde:

skriven

Haha söte tungan! :p
Jag fasar också inför vädret, hatar att vara ute i regn, och även Benjamin kräver rastning konstant haha

2 Amanda:

skriven

Söta Aston!

3 Maria:

skriven

haha sötnos!

sv; ja vi förlänger sommaren lite :)

4 sara - lifeinsingapore:

skriven

här har oxå loggen gått på sparlåga under sommaren men nu känner jag hur det börjar rycka i bloggfingrarna :-)

och så söt han är, goding!!!

Kommentera här: