Vår lilla pojke

Bild 1: En alldeles nyfödd bebis - Bild 2: Utslagen pappa med utslagen bebis
Bild 3: Så här ligger han bredvid mig precis just nu - Bild 4: Nöjd och pigg bebis från tidigare idag
 
Tack för era gratulationer!

Vi befinner oss fortfarande på hotell-bb, som man flyttas till efter förlossningen här på Danderyds sjukhus. Som förstföderska rekommenderar är det normalt att man stannar två dagar om man har haft en "normal" förlossning och det känns tryggt med kunnig personal omkring oss. Imorgon räknar vi med att få åka hem om besöket hos barnläkaren går bra.
 
Hittils har allt flutit på bra och vi njuter som bara den av vår lilla bebis. Nu börjar min lilla pojke rynka lite på sin lilla näsa, så jag ska ge honom min uppmärksamhet och lite mat.
1 lisa:

skriven

så gooo! åh namn?

kram kram

2 Amanda:

skriven

Åh nu längtar jag ju inte mindre direkt! Så himla söt! Ska bli spännande att läsa namnet!:-)

Kommentera här: