Kvalitetstid

 
Igår, lördag, hände ingenting hemma hos oss, därav tystnaden här. Ingen nattsömn resulterade i att jag spenderade större delen av dagen i soffan och sängen. Till kvällen hade jag en sådan otrolig huvudvärk att jag knappt visste var jag skulle ta vägen. När jag inte kunde somna på natten fick jag nog runt tre-tiden och rotade fram ett par alvedon, när värken hade mildrats lyckades jag somna och sov till klockan tolv (!). Misstänker att jag behövde den sömnen.
 
Idag, söndag, passade vi på att ha lite kvalitetstid tillsammans. Efter lite nödvändig storhandling gick vi ut och åt på Tacobar - deras restaurang på Sveavägen är verkligen trevlig och känns verkligen som en restaurang istället för ett snabbmatsställe. Sedan tog vi oss vidare till T.G.I Friday's och drack alkoholfria drinkar, för att sedan avsluta kvällen med ett biobesök (det blev ingen bio tidigare i veckan så vi tog det idag istället). Vi såg på Hypnotisören som får ett helt okej betyg från mig!

Kommentera här: