Stripes



Det är ju så svårt att hålla sig ifrån att titta på och köpa söta bebiskläder! Geggamoja har mycket fina kläder, som jag kikade på i helgen och funderade på att klicka hem lite plagg. Men så fick jag igår tips på söta Marias blogg att Members.com har kampanj med 50% rabatt på några av deras plagg, då var det helt omöjligt att låta bli. De fina, randiga byxorna och bodyn ovan är snart på väg hem till oss!
1 Semlan-Foto:

skriven

Nu har jag startat en ny Dagens blogg tävling där du har chansen att visas bland mina läsare! Mer om tävlingen hittar du här --> http://semlanofc.blogg.se/2012/july/dagens-blogg.html#comment ha en bra dag! :D



Har du redan anmält dig? ber jag om ursäkt för den hära kommentaren.

2 Ida:

skriven

Vinn ditt favoritsmycke från Becca Design :D Det är busenkelt att vara med:

http://adaras.se/2012/july/vinn-ditt-favoritsmycke-fran-beccadesign.html#comment

3 Lisa:

skriven

Åh tack så mycket :) roligt att höra vad ni som läser min blogg tycker! Det är allt bra nervöst nu när det är så nära. Stort grattis till din graviditet, vilken månad är du i?

Kommentera här: