When I thought that I fought this war alone, you were there by my side on the frontline




Jag hade tänkt att blogga lite ikväll men plötsligt blev klockan så mycket så jag ska gå och sova istället. Så länge kan ni få titta på några hästar som jag och Andreas gick förbi när vi knatade på Järvafältet för ett par veckor sedan. Hästarna på den övre bilden ser ut att ha det trevligt tillsammans och mumsar lite hö, medan hästen på den undre bilden ser lite ensam och utstött ut. Stackarn!
1 hanna b:

skriven

sv: Jo, såklart det är bra att dom tar ett namn dom gillar. Men själv älskar jag traditioner och gamla namn. Det är dock inget fel på namnet Estelle, börjar vänja mig. ;)

2 Mathea:

skriven

Åh vad mysiga!! :D Jag älskar hästar!

3 Marika:

skriven

Åh vad söta foton!

Men hoppas allt är bra och att vädret bjuder på vårtecken hos er? :)

4 Anna:

skriven

Sv: Haha ja, fiskbullar med hummersås ska det vara ;D

5 Sockerlollo:

skriven

Vila gosia skogstroll :)



Blir så glad när jag ser folk som har hästar och låter dom har fri tillgång till hösilage/hö utomhus! Det är det bästa för hästen och dess hälsa, då slipper man kolik, hästen slipper eventuellt dam i stallet när den äter. och hästen mår bra och håller sig frisk. Blir tokig på tävlingsmänniskor som tror en häst skulle bli tjock av det, tvärt om äre! Härliga bilder!

6 Gaymasen:

skriven

Sv: Haha men eller huuur! Hade de momenten på gympan. Låt mig bara vara. När har jag användning för de kunskaperna? ALDRIG! ;-D

7 Gaymasen:

skriven

Haha ja jag är likadan, haaatar spindlar. Usch.



Älskar för övrigt den övre hästbilden, så vacker. :)

8 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

nämen åh grattis till graviditeten! vad roligt att du har bf nästan precis ett år efter mig :)

och tack för dina snälla ord om bloggen

Kommentera här: