Missnöjd bebis

Inte alltid en liten ängel...

Idag har inte varit min och Astons dag. Vi startade visserligen dagen med att sova länge medan Andreas åkte till jobbet, men sedan har det varit mycket skrik och gnäll som har präglat den här dagen. Jag hade hoppats på att hinna ta en dusch medan Aston tog en tupplur under dagen men det har av förklarliga skäl inte blivit så. Under en kort, lugn stund så kunde jag sätta på en maskin tvätt i alla fall och det är typ vad jag har gjort idag.
 
Men nu sover han äntligen! Liggandes på min vänsterarm, men det är okej. Själv ser jag på Harry Potter och fången från Azkaban, skriver det här blogginlägget med en hand och äter godis istället för middag. Hoppas på en lugnare kväll då jag nyss fick veta att Andreas ska jobba över och kommer hem vid midnatt.
1 Lisa:

skriven

Men go och söt är han :)

Kram på er

Svar: Ja, och det var tur för honom igår, haha ;) Kram!
Sandra

2 Anneli:

skriven

Känns bekant det där... ;-)

Kommentera här: