Like a black-and-white movie



Modell: Robin

Nu är mina ögonlock tunga så det får bli ett snabbt inlägg innan jag säger godnatt.

En ny arbetsvecka är igång igen, andra veckan efter semestern. Dagen var väldigt seg men löpte på relativt smärtfritt ändå. Efter jobbet träffade jag en vän som har det lite jobbigt just nu, så vi tog en fika och pratade. Det är så jobbigt att se när någon man tycker om inte mår så bra... Men det viktigaste är ju att finnas där och lyssna. Jag var själv i en liknande situation nyligen och att bara ha någon som vill lyssna betyder mest.

Annars tänkte jag bara visa de första bilderna från vår lilla fotografering igår. Vi börjar med några bilder på Robin i svart-vitt, så blir det nog lite mer färgglada nästa gång! Jag gillar framför allt den första bilden och hans blick där.

Kommentera här: