Hunter

 
Jag är väldigt sugen på att köpa mig ett par gummistövlar från Hunter nu när hösten väntar runt hörnet. Som "alla andra". Nu när jag ska bli mamma så ska man väl gå på barnvagnspromenader oavsett väderlek (nåja) och då kan man väl lika gärna göra det med stil? Hehe.
 
Jag vill ha ett par svarta stövlar men jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska ha ett par blanka eller matta? Får nog klura vidare lite på det innan det blir ett köp.
1 Anneli:

skriven

Barnvagnspromenader oavsett väderlek tror jag garanterat att det kommer att bli framöver varför jag också köpt nya gummistövlar ;-)

http://vardagssaker.blogg.se/2012/august/fina-gummistovlar-fran-tom-joule.html

Svar: Visst är det bra när man man har en ursäkt att kunna köpa något man vill ha ;)
GLAGLA

2 Lisa:

skriven

Älskar mina HUNTER, tycker absolut du ska ha ett par! Jag röstar på matta :)

Svar: Ja ett par Hunter är nu på väg hem till mig! :) Det blev dock blanka, eftersom jag hade beslutsångest fick sambon välja åt mig, haha ;) Lika fina båda två tycker jag.
GLAGLA

3 Charoline:

skriven

Ja, Hunter stövlar är så himla bra att ha även fast alla har dem!
Jag kan rekommendera dig att köpa Boot buffer till dina Hunter stövlar för att jag har ett par blanka också och efter ett tag så kan de se lite "dammiga" ut men om du använder den sprayen så ser dem så gott som nya ut! :D

4 Charoline:

skriven

Ja, Hunter stövlar är så himla bra att ha även fast alla har dem!
Jag kan rekommendera dig att köpa Boot buffer till dina Hunter stövlar för att jag har ett par blanka också och efter ett tag så kan de se lite "dammiga" ut men om du använder den sprayen så ser dem så gott som nya ut! :D

Svar: Stövlarna är snart hemma, har fått avisering om att de nu finns att hämta ut, jippi! Och visst beställde jag med Boot buffer också ;)
GLAGLA

Kommentera här: