My eyes are open wide, by the way, I made it through the day

Canon EOS 450D + Canon EF 70-200/4 L USM

Då var det bara en arbetsdag kvar
denna vecka att hanka sig igenom, sedan är det helg igen. Det är helt sjukt vad veckorna går fort, jag hinner inte med! Men nu accepterar jag i alla fall att vi börjar gå mot höst och det känns helt okej, även om det är trist att det bara blir mörkare.

Idag var jag och ordade inför mitt nya liv. Skämt å sido, men jag fixade gymkort på SATS så nu är det dags att börja träna igen. Genom jobbet fick jag rabatt på månadsavgiften och SATS hade erbjudande nu så jag fick även ett gratis pass tillsammans med personlig tränare. Inte helt fel. Har tänkt mig att köra första passet på lördag.
1 Madde:

skriven

Hej! Ser att du tycker om att fota. Kolla gärna in i min webshop där jag säljer personliga kameraremmar om du vill styla din kamera :) Mvh Madde

2 Helena:

skriven

fin blogg du har

Kommentera här: