I've seen the good side of bad, and the downside of up

Canon EOS 450D + Canon EF 70-200/4 L USM
Modell: Kevin

Har inte bloggat på ett tag, som ni kanske har märkt. Har varken haft tid eller lust. Eller, det var väl lite lögn. Tid har jag ju haft, men inte lusten helt enkelt.

Jag har väl inte så mycket att säga nu heller egentligen. Går runt och är småförkyld och dras med huvudvärk mest hela tiden, men det är väl bara att härda ut. Nu kopplar jag av framför Idol och sedan blir det filmen Snygg, sexig och singel. Lättsamma program som passar när man är trött alltså.

Nu vet ni i alla fall att jag lever så kommer jag in här med något roligare senare!
1 Viktoria:

skriven

DU tar skitfina bilder !



Hälsa gärna på i min blogg där det bjuds på humor, stand up, muscicerande och andra rolighter :)

http://www.aglepta.blogspot.com

Kommentera här: