Let it snow, let it snow, let it snow

Canon EOS 450D + Canon EF 50/1,8 II

Äntligen har vi fått snö här i Stockholm också! Nu kan man ju bara hoppas på att den vill ligga kvar. Till julafton åtminstone. Snälla?

Jag ville förstås ut och föreviga snön på bild. Hann ta tre bilder innan kameran indikerade "Kort fullt", trots att jag hade tömt minneskortet på bilder. När jag efter lite googlande hemma så förstod jag att jag behövde formatera minneskortet i kameran. Men då hade det redan börjat skymma...

En bild kan jag visa i alla fall. Röda nypon mot den vita snön. Vackert!
1 Fatma - JULKALENDER:

skriven

Dagens lucka innehåller en utlottning av en halsring :)

2 Robin:

skriven

Hej Sandra!

Jag skulle vilja tipsa dig om Kevins nya blogg.

http://kpb.bettingbloggen.com/

3 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

fin bild!



nej jag har aldrig lärt mig att gilla det tyvärr :p

4 Anna:

skriven

Haha jaa, tur i oturen :'D

5 Amanda Matanovic ☆:

skriven

Vad heter dina favorit tv serier? :D

Kommentera här: