I could stay awake just to hear you breathing


Foto: Jag / november 2009

Kvällen igår var riktigt trevlig!
Jag mötte först upp urgulliga Pia för ett glas vin på Anglais (ja, jag drack vin och hon drack kaffe !) innan det bar av till Sturecompagniet där Andreas modellade för Baressos modevisning. Det var gaaalet mycket folk och kön var ofattbar, de kunde inte ens ta in alla. Tack och lov kunde vi smita före i kön tillsammans med Andreas kompis, som vi mötte upp.

Andreas var duktig trots att han aldrig gjort något liknande förut.
Modigt tycker jag, jag själv skulle inte våga gå på en visning i bara underkläder inför hundratals människor... Synd bara att jag inte såg så bra, i vissa fall är det bara inte bra att vara kort!

Vi får väl se om han får tag på någon bild sen, då kanske den dyker upp här också.


Nu börjar klockan bli mycket, även om den är flyttad tillbaka en timme. Innan jag hoppar i säng tror jag att jag ska ta mig ett bad. Är så stel i axlar och nacke så det kan nog vara skönt att få slappna av lite. Ja, så får det bli!

Kommentera här: