Look in to my eyes and come closer

En hel vecka sedan jag bloggade senast. Fy vad dålig jag är. Jag har i och för sig inte gjort någonting speciellt i veckan som jag har tyckt varit värt att skriva om, men jag kan ju ta det i korta drag.

Jobbade måndag till torsdag, har tränat och en dag umgåtts med en vän i Uppsala och därefter Andreas. I fredags var jag ledig som kompensation för att jag jobbade under skärtorsdagen, så torsdag kväll åkte jag hem till familjen och där har jag varit tills idag. Här har jag mest spelat kort, Geni och The Sims 2 med mina bröder.

Idag åkte vi in till stan för att titta kläder till Kevin, som har växt ur nästan alla sina kläder. Jag och Robin hittade massor av kläder som vi slängde in till Kevin medan han mest befann sig i olika provrum. Kevin gillar dock inte att springa på stan och ännu mindre att kolla på kläder så han tröttnade ganska fort. Vi kom i alla fall hem med ett par chinos, ett par shorts och tre t-shirts till honom.

Själv kom jag hem med ett par nya skor! Det tyckte jag var välförtjänt.

Mina nya skönheter

Kommentera här: