Your mind gets burned with the habits you've learned

Nyss hemkommen från en trevlig kväll!

Ikväll har vi haft en liten tillställning
tillsammans med mitt team och ett annat team från jobbet. I höstas hade vi säljtävling mot det andra teamet som vi givetvis förlorade och "straffet" var då att anordna en fest, och nu var det dags!

Vi var och spelade curling. Det ser så enkelt ut på tv men det är riktigt svårt men även väldigt roligt. Men jag kommer förmodligen att ha en grym träningsvärk i mina stackars ben imorgon (återigen, det ser ju så lätt ut på tv!). Vi var uppdelade på två banor med sammanlagt fyra lag där vi var uppdelade mot rivalerande team. Mitt lag vann i alla fall vår tävling och festligt nog främst av tjejerna i laget.

Efter curligen var det dags att partaja lite grand. Vi tog oss då hem till en utav cheferna där vi drack lite alkohol, konverserade och hade det trevligt. Själv placerade jag mig i en sacosäck, Fatboy heter det tydligen, och inte kom upp därifrån på hela kvällen. Jag var även duktig med alkoholen och drack endast två cider på hela kvällen, så när resten av gänget skulle ut så hade jag pli på mig själv och gick hem. Jag kommer att tacka mig imorgon när jag är pigg och obakis!

Skål! (Bild från nyårsafton 2009/2010)

1 Sabine:

skriven

hehe jag var bakis i morse när jag vaknade :((

Kommentera här: