Coo coo ca-choo, Mr(s). Robinson

Kvällen blev inte riktigt som jag hade planerat. Istället har jag tittat på finalen av Robinson, ätit sushi och druckit vin. Det är i och för sig inte fy skam det heller.

Hans, som jag aldrig har fått något grepp om de gånger jag har tittat, stod som vinnare. Värdig eller ej, jag bryr mig inte direkt. Men hans uttalande, enligt Aftonbladet, om vad han ska göra med prispengarna är ju priceless:

– Resa och köpa Lego. Jag har Sveriges största samling av Star Wars-Lego, säger Hasse.

Nu blir det att se på någon film med ett till glas vin. Har också lite Pringles som gott sällskap.




Kanske kan man även vänta sig ett nattligt besök...?
1 felicia - livet utan min mamma.:

skriven

sv: ja men precis, låten som får mig att tänka på mamma extra mycket är Eric Claptons "Tears in Heaven", just för att den låten sjöng en kille på hennes begravning.

Kommentera här: