I'd give up everything if only for your good


Foto: Jag

Lekte lite med ljus och långa slutartider igår. Har aldrig riktigt provat på det tidigare, men eftersom jag tänkte försöka mig på att fotografera fyverkerier imorgon så ville jag se effekten. Här har jag använt mig av en tändare och ja, det blev ju ganska coolt.

Tillståndet i övrigt då. Jodå, febern har gått ner under 38 grader men jag känner mig fortfarande dålig. Matt i kroppen och segare än kola i huvudet. Sedan nyser jag till förbannelse. Jag brukar normalt nysa gaska ofta men nu börjar det gå till överdrift. Ungefär som när jag är allergisk på somrarna, då kanske ni (som känner mig) förstår?

Ska ta en alvedon och gå ner på stan strax i alla fall för att köpa lite alkoholhaltigt till morgondagen. Jag inbillar mig fortfarande att jag ska vara helt frisk till dess.
1 elin:

skriven

snygg bild! :)

Kommentera här: