God fortsättning.

Foton: Jag

 

Jag har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn under julhelgen, men jag vill passa på att önska er en god fortsättning och hoppas att julen har varit bra och uppfyllt alla förväntningar man kan tänkas ha haft. Jag är väldigt nöjd både med helgen och alla fina klappar (tack tomten ;-))

 

På juldagen blev det fest för hela slanten. Vi var först på annexet där Eric Prydz spelade, och det beställdes in både bubbel och helrör. Tillsammans med det åt vi popcorn, haha. Bortsett från att jag fick en sliskig kille på halsen som ifrågasatte mitt och min pojkväns förhållande (???) så var kvällen grym! Får passa på att tacka alla närvarande för det också.

Nu har jag dock dragit på mig halsont och rethosta. Inte helt omöjligt att det är Andreas som har smittat mig. Jag håller tummarna nu för att det inte blir värre, jag har inte lust att vara sjuk även denna nyårsafton...

Nehepp, nu är klockan alldeles för mycket för fröken Sandra. Dags att säga godnatt!

Kommentera här: