I can hardly sleep without you

Efter att ha tryckt i mig ett par Alvedon känns halsen bättre, huvudvärken har gett med sig någorlunda och febern gått ner lite. Jag rinner dock av svett hela tiden (too much information?!).

Det är så trist att vara sjuk när man bor själv, man känner sig så ensam. När jag bodde hemma hos föräldrarna så fanns det ju alltid folk runtomkring. Även om man kanske vill vara ensam och få sova så är det skönt när det finns någon där, någon som lagar mat och ser till att man får i sig någonting. Man är ju ofta inte speciellt hungrig när man är sjuk, men likväl så måste man äta. Jag har i alla fall sett till att få i mig en tallrik gröt och ett par smörgåsar idag, och en massa té med honung!

Nu ser jag på Fångarna på Fortet igen och sedan måste jag ta mig en dusch. Efter det blir det att gå och lägga sig. Jag hoppas att jag kan få en bättre natts sömn i natt och att jag vaknar piggare imorgon bitti...

Foto: Jag

Kommentera här: