This is thriller, thriller night

Kvällen igår var lugn, men trevlig. Tog sista tåget hem från stan klockan 01.19 så var hemma i lagom tid. Det var bara bra att det blev en lugnt och tidig kväll eftersom jag ska plugga större delen av dagen idag.

Jag fick mig förresten ett "ragg" igår, haha. En ganska söt kille, men med ett barnsligt utseende. Inte så konstigt kanske då han var nyss fyllda 18 år. Tre år äldre är kanske inte så mycket, men jag kände mig gammal med pojken. Men nog var han trevlig att prata med alltid - och jag fick ju ett glas vin, fast han var förstås som killar oftast är (inga fördomar här inte) ute efter en sak...

"Vill du sova hos mig?"
Ja, hos hans föräldrar alltså, haha tack men nej tack!

Hittade ett par bilder från gårkvällen som jag tänkte bjuda på. Det var ju halloweentema, och vad jag ska föreställa är fri tolkning ;)

Jag och Andreas, som var med och arrangerade eventet

Jag och Angelique. (Beleive it or not, men jag är längre än den tjejen. HA!)


1 ღ Sabine:

skriven

snygg du är!

2 emma:

skriven

hoppas du har en bra lördag? / fröken bitterfitta

Kommentera här: