TGIF

Godmorgon världen! Idag är en ny dag och dessutom fredag, underbart. Veckan har bara flugit iväg, men snart är det väl måndag igen...

En ny dag med jobb, jag vet att många har kortare arbetsdag idag då det är dagen före Alla helgons dag (som är en röd dag). Men inte jag inte, jag jobbar till klockan 17.15. Trist. Det är vi på Kundcenter som får ta emot alla kunder som är arga för att bankkontoren stänger klockan 13.00. De måste ju ha kontanter till helgen! Och nej de vill absolut inte ha något bankkort, för de är farligt, har de hört...

Ikväll är planen att jag ska sätta mig på tåget mot Stockholm. Har dock inte bestämt mig ännu för om det blir utgång eller raka vägen hem till familjen. Det vore ganska kul att gå ut, men skulle även behöva plugga en del...

Nu är det hur som helst dags att röra sig till jobbet!

Kommentera här: