So break me down if it makes you feel right

Jag. Är. Trött.

Hela dagen (bortsett från frukost och ett avsnitt How I met your mother samt middag) har jag ägnat åt att plugga juridik. Arvs- och testamentsrätt står på schemat och vem kunde tro att det ska vara så krångligt? Jag har läst så att ögonen blöder, men ändå känner jag mig inte mycket klokare. Fick i alla fall iväg ett (ofullständigt) första utkast till mina duktiga basgruppsmedlemmar, som jag hoppas kan fylla i och komma med idéer om hur vi ska lösa fallen. För jag vet inte.

Tanken var att jag skulle gå på rättegång imorgon inför projektarbetet som har deadline den 4 december, men det får nog bli på måndag för jag måste ägna lite tid åt detta...

Det känns inte som att jag kommer vara utvilad när min semester från jobbet är slut...

Foto: Jag

Kommentera här: