Can I move on?

Det är inte lätt just nu. Pappa har på ett mycket tragiskt sätt gått bort. Men livet går vidare och man måste fortsätta leva.



Jag har, eller skulle ha haft, semester denna vecka - och vilken vecka jag prickade in vädermässigt. Gassande, strålande sol varje dag. Helt perfekt. Om det inte vore för den lilla detaljen att det är svårt att njuta av...

Idag åkte i alla fall jag, mamma, ena brorsan och moster till stranden och skingrade tankarna med att sola och bada. Det var hur skönt som helst och vattnet var tvärtemot vad jag trodde inte alls farligt kallt. Där var vi i några timmar och bättrade på brännan lite.

I övrigt är jag sjukt allergisk. Det är gräset som spökar och jag vet knappt var jag ska ta vägen. Var hos läkaren tidigare i veckan och fick utskrivet tabletter, ögondroppar och nässpray - men inte hjälper det heller! Förmodligen ska jag dit på måndag igen och se om det finns någonting annat (t.ex kortisonspruta), för jag klarar knappt att vara utomhus...



 

 



 

1 Sabine - Ab imo pectore:

skriven

härliga bilder :)

Kommentera här: