Kvitterfredag

Den här dagen blev inte så tokig trots allt. För det första så är jag pigg, vilket jag inte har varit större delen av veckan. Detta leder till att jag är sådär kvitter-trevlig med kunderna i telefon, vilket dessutom gjorde att jag blev utbjuden av en 28-årig tandläkare. Till lunch fick jag i mig baconlindad kycklingfilé med rösti och vitlökscréme, gott var bara förnamnet. Nu är det 2 timmar kvar av arbetsdagen och mitt kvitterhumör ser ut att hålla i sig!

Någonting som leder till detta goda humör kan vara att jag ska hem till Stockholm (Tungelsta) i helgen. Här kommer planerna hittils:
→ Ikväll ska jag bara umgås med familjen, se Let's Dance, dricka lite vin och kanske spela lite kort med bröderna.
→ Imorgon kväll ska jag till Jaffa och äta middag med henne och Ida, ska bli riktigt trevligt! Efteråt blir det utgång. Ska även slå Miccan en pling och se om hon har tid för en fika eller lunch under dagen.
→ Efter att ha sovit ruset av mig på söndag så ska jag och Andreas, om han håller vad han lovat, ta en tripp till Ikea. Andra gången i mitt liv! Jag vill ha ett soffbord.

Back to work. Vi ses hemma!

Kommentera här: